Contact Form

Name

Email *

Message *

Comments

Recent

Cari Blog Ini

Travel the world

Climb the mountains

Image

Hans Teeuwen Bijbelverhaal


1

Hans Teeuwen - Onbeschermd Intervaginaal Ejaculeren - Echte Rancune. Bijbelverhaal Hard Zielig Ja eh het zit eh zo Ik had eh-vroeger heel veel vrienden maar nou. Hans Teeuwen - Bijbelverhaal - Hard en Zielig. Vroeger had ik heel veel vrienden maar nou niet meer zo. Vroeger had ik heel veel vrienden maar nou niet meer zo Vanwege dat zij Hadden gezegd dat de irritatiegrens bereikt..


Maar eh wat ik het mooiste vind om te doen altijd dat vind ik om in de bijbel te lezen Dat vind ik zo mooi man Dat is een heel mooi dik. Web Songtekst van Hans Teeuwen met Bijbelverhaal kan je hier vinden op Songtekstennl. Vroeger had ik heel veel vrienden maar nou niet meer zo Vanwege dat zij Hadden gezegd dat de irritatiegrens bereikt was Vroeger gingen wij altijd Naar hetzelfde cafe. Web Bijbelverhaal Hard Zielig Ja eh het zit eh zo Ik had eh-vroeger heel veel vrienden maar nou niet meer zo vanwege dat zij hadden gezegd dat de irri- irritatie-grens bereikt was. Web Lyrics to Hans Teeuwen Bijbelverhaal Vroeger had ik heel veel vrienden maar nou niet meer zo Vanwege dat zij Hadden gezegd dat de irritatiegrens bereikt was Vroeger gingen wij altijd Naar hetzelfde..



1

Result In deze klassieker zing Hans Teeuwen zijn wereldberoemde Snelkookpan Dit fragment komt uit de show Industry of Love van Hans. Vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van. Result Pijnboompit pijnboompit liggend kan je schijten maar het is beter als je zit Roerbakei roerbakei heroïne dealen op een kinderboerderij. PijnboompitIk bezit op geen enkele manier de rechten van deze muziekAlle rechten behoren tot de rechtmatige. Result Hans Teeuwen - Snelkookpan - Industry of Love Een fragment uit zijn vijfde show..


WEB Teeuwens nieuwe voorstelling Nou lekker dan is leuk lekker energiek en verrassend optimistisch Mits je gescheld en gescheet waardeert of erdoorheen kan luisteren natuurlijk. WEB Verwarrend alleen niet op de manier waarnaar je nostalgisch kunt verlangen bij Hans Teeuwen Dat hij in Nou lekker dan niet naar een punt toewerkt hoeft geen punt te zijn maar. Hans Teeuwen Nou lekker dan Het tiende cabaretprogramma van de briljante absurdist en meester-provocateur Teeuwen is de opvolger van het. WEB Hans heeft nog een lange tour te gaan met deze show daarom hoop ik op de televisieopname mits deze er komt toch een betere show te vinden Al met al was deze show erg vermakelijk de. WEB Stefano Keizers speelt Hans Teeuwen Hans Teeuwen is ook de naam van de derde voorstelling waarmee cabaretier Stefano Keizers nu door het land toert..


Comments